Eyelove, Online.nl en Kruidvat genomineerd voor Loden Radioleeuw 2018
- Nieuws
- Eyelove, Online.nl en Kruidvat genomineerd voor Loden Radioleeuw 2018
[AVROTROS] Dit jaar maken Kruidvat, Online.nl en Eyelove kans op de Loden Radioleeuw 2018. Het consumentenprogramma Radar reikt voor het derde jaar op rij de publieksprijs uit voor de meest irritante radioreclame. De Loden Radioleeuw wordt op zaterdag 15 december uitgereikt in de uitzending op NPO Radio 1. Stemmen kan tot 14 december op lodenleeuw.nl.
Video niet beschikbaar
De reclames van Kruidvat worden gehekeld door 'een ontzettend irritante stem met elke keer een flauwe grap', 'overdreven' en 'volstrekt abnormale spreektaal'.
De stem die de reclames van Online.nl inspreekt 'zorgt dat het bloed onder je nagels wegtrekt' aldus luisteraars. Het zinnetje 'internet, tv en bellen' wordt te vaak, te luid en als zeer irritant ervaren.
René Froger is al genomineerd voor een Loden Leeuw voor de meest irritante bn'er, maar zijn Amsterdamse accent en gezang worden ook niet gewaardeerd door de radioluisteraar. Daarom is Eyelove ook als bedrijf genomineerd voor de Loden Radioleeuw.
Je kan via deze link stemmen tot 14 december 2018.
Winnaars door de jaren heen
Geberit won de publieksprijs voor de reclame 'Stank hoeft niet te stinken' in 2017. De eerste Loden Radioleeuw voor de meest irritante reclame in 2016 werd gewonnen door Incentro.
Eyelove, Online.nl en Kruidvat genomineerd voor Loden Radioleeuw 2018
Reageren?
Dat kan onder dit artikel op de website van Radar of plaats een reactie op de Facebookpagina van Radar. Dit artikel en meer consumentennieuws in je mailbox? Meld je dan aan voor de gratis nieuwsbrief van Radar.